1) KROS:

Ledeč - Hamry, rozc. - Hamerská studánka - Lacembok - Pstruhárny - Vrbka - Třebětín - doleva po silnici směr Bohdaneč - na konci lesa odbočit doprava na cyklotrasu 0098 - pokračovat po žluté t.z. směr Zbraslavice - po vyjetí z lesa před obcí Radvančice jet doprava po silnici do Štipoklas - křižovatku ve Štipoklasech projet rovně - náves opustit cestou, která je označena jako slepá - za vlakovou zastávkou odbočit v lese na druhé křižovatce doprava - po vyjetí z lesa v Hetlíně jet po silnici doleva - v Kateřinkách odbočit doprava - pokračovat po silnici ve směru na Uhlířské Janovice kolem Rápošova a Vernýřova, přes Pivnisko - v Žandově odbočit doleva - za vsí odbočit doprava na cestu vedoucí k rozhledně

2) MTB:

Délka: 30,5 km
Nejvyšší místo: Třebětín - 562 m n.m.
Nejnižší místo: Ledeč - 354 m n.m.
Převýšení: 372 m
Povrch: 52% asfalt, 39% lesní cesta, 7% polní cesta, 2% pěšina

Ledeč - Hamry, rozc. - Hamerská studánka - Lacembok - Pstruhárny - Vrbka - Třebětín - po žluté t.z. na rozc. Mohyla (směr Zbraslavice) - po zelené t.z. přes rybník Katlov, Černíny, chatovou osadu a rybník Vidlák, kolem hájovny Kocourov, přes Vernýřov - obec opustit po zelené t.z. - na silniční křižovatce odbočit doprava ve směru na Uhlířské Janovice - Pivnisko - v Žandově odbočit doleva - za vsí odbočit doprava na cestu vedoucí k rozhledně

3) ROAD:

Ledeč - Habrek - Vrbka - Třebětín - Bohdaneč - Prostřední Ves - Zbraslavice - Kateřinky - Rápošov - Vernýřov - Pivnisko - Žandov

výškový profil var.2 (MTB)

04.06.2008 17:50:19
pavel.73
Profile for pavel.73
Stránky ledečského bajkera:
pavel.73@atlas.cz
Name
Comment
Or visit this link or this one